dilluns, 22 d’abril del 2013

A POC A POC I AMB BONA LLETRA


Comença l'aventura!!
Una vegada triat el tema i fet un petit esborrany amb les idees principals que ha de tenir el documental, m'endinso en el muntatge i en desplegar la seva estructura. De moment no puc dir que ho tengui tot lligat, i he de reconèixer que em preocupa una mica ja que fins que no ho tengui tot ben definit no estaré tranquil·la. Però bé, anirem fent "a poc a poc i amb bona lletra" però sense despistar-se que el temps és el que és.

De moment us deixo llegir el guió, complementat amb les meves idees, que ens han proposat a l'assignatura. Mentre jo aniré fent de les meves!
(Aquest guió és orientatiu ja que és possible que durant les filmacions es necessiti algun altre material)

TEMA: Crisi econòmica? o crisi de valors?

FINALITAT I OBJECTIUS: mostrar la necessitat i la importància d'educar en valors des de les primeres edats.

NÚMERO DE FILMACIONS: 10 aproximadament.

DESTINATARIS: Alumnes de GEDI, futurs mestres, mestres d'ed. infantil.

TEMPS ESTIMAT DE DURADA: 7 minuts

PREVISIÓ DE MATERIAL: paper, catulines, paper continu, pintures, "vidriola", càmara de fotos, trípode




Competències:
1.3. He accedit a altres documentals per tal de saber com es fan i quin contingut educatiu tenen.
2.3. He manifestat els meus objectius i les meves primeres idees envers el documental.
4.3. He elaborat prèviament, hipotesis sobre el possible resultat final.
5.3. He recercat altres idees i valorat el meu objectiu com a possibilitat educativa.
5.4. he plantejat els possibles obstacles i inconvenients tant per l'elaboració del documental com per la seva publicació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada