dissabte, 11 de maig del 2013

CERCANT LA INSPIRACIÓ...

Sol passar Sílvia. Hi ha un moment en què un es satura; els dubtes, les pors es presenten al nostre davant i ens fan aturar de cop. " No vaig bé!, això no s'entendrà!..."
En aquest punt doncs, cal saber desconnectar un moment, ampliar la mirada i cercar noves idees, nous recursos, experiències diverses, i al mateix temps xalar de la creativitat de la gent.
Podem trobar diferents tipus de documentals amb diferents objectius: informatius, reivindicatius, reflexius, formatius... Aquí us en deixo 3 mostres. Esper que us agradin.
Els he triat perquè cada un té una funcionalitat concreta. El primer pretèn fer arribar a les famílies el què fan els seus infants a les aules. Un video així pot resultar molt atractiu i pot ser un bon recurs que com a futurs mestres hem de considerar.
El segon, em va agradar des del primer moment en què vaig prémer el "play",  és un crit i una reflexió sobre la manera com es pot educar, de com podem ajudar a aprendre, com podem transmetre uns coneixements i que després cada un, amb el seu propi embolic, pugui fer-se'ls seus.
Per acabar, el darrer és un documental de tipus més formatiu, on una persona ens mostra, amb la teoria i algunes imatges, noves maneres d'entendre l'educació. En aquest cas l'educació emocional.

Doncs res, esper que us agradin i en tregueu alguna cosa de profit. Salut!


    










Competències:

1.1. He intentat cercar la inspiració amb l'ajuda de documentals i treballs ja existents per tal de resoldre els meus dubtes i interferències.
1.3. He revisat altres blocs per tal de millorar la meva tasca.
2.7. He reflexionat sobre alguns errors comesos i he valorat noves maneres de continuar amb el repte sense perdre l'essència de l'objectiu principal.
5.4. He valorat possibles barreres o noves situacions que impedissin el meu projecte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada