dijous, 16 de maig del 2013

PRESENTACIÓ DEL DOCUMENTAL


El documental és al forn, s'acaba de coure i prest estarà cuit, però com en totes les coses, necessita el seu temps i la seva dedicació.
Una vegada elaborat el guió i fet una sèrie de filmacions i fotografies, cal donar forma a totes les idees que m'han anat passant pel cap. Creieu-me que no ha estat gens fàcil.
Avui us vull deixar un petit tast del que pretèn ser. El meu docmental té un caire una "mica" reivindicatiu. La gent que em coneix, encara que sigui de lluny, potser no li vingui de nou. jeje!
Bé de fet també es podria definir sols com un acte de reflexió que em proposo i que vull llençar enlaire per tal que, qui ho vulgui, se'l faci seu.





Competències:
1.3. He revisat altres blocs de companys/es per nodrir-me de les seves idees i aprendre dels seus projectes.
2.3. He intentat plasmar al video, les meves idees i un petit tast del què serà el documental final.
5.1. He reflexionat sobre el procés d'elaboració del documental ja que he hagut de resumir, en aquest video les idees principals.
5.4. He plantejat obstacles i inconvenients a l'hora de la publicació final.
 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada