dimarts, 5 de març del 2013

COMPETÈNCIES EN L'ENSENYAMENT

LES MEVES COMPETÈNCIES EN L'ENSENYAMENT

Resulta difícil, a vegades, mirar cap a un mateix i definir-se. En aquest cas i sense haver treballat dins l'àmbit escolar, però després de 3 anys de carrera, de treballar també en l'àmbit d'educació no formal i d'haver fet les pràctiques d'educació infantil a primer cicle, intentaré reflexionar sobre quines competències tinc amb l'objectiu de poder treballar i millorar-les i així créixer tant a nivell professional com personal.
Aquí us deixo una presentació amb la meva reflexió





A partir d'aquí, amb un any encara per acabar la carrera i amb la necessitat d'anar-se formant constantment, és important tenir present que cal adquirir una sèrie de competències per l'aprenentatge que permetin, per tant, millorar les esmentades anteriorment.

I d'on parteixo jo? quines competències tinc per anar aprenent? soc capaç de fer-ho sola?

Penso que soc una persona amb força capacitat per a l'aprenentatge, ja que sempre estic pensant en què puc fer per millorar i per anar creixent, ja sigui a nivell professional com a nivell personal. Cerco noves experiències i intento adequar-les a les situacions requerides ja que el més important és ser conscient de la realitat que hi ha i de les necessitats i potencialitats d'aquesta.

Intento prendre consciència del què estic fent i quins resultats o conseqüències tenen les meves accions per tal de limitar-les o aprofundir en elles.
Així i tot penso que a vegades no hem de donar tantes voltes i innovar per innovar ja que es pot perdre l'essència de l'orígen i de la base. 







Competències:
1.1. He cercat recursos que em poguessin ajudar a realitzar la tasca de manera adequada i innovadora.
1.3. He consultat i altres blocs i experiències que m'han ajudat a centrar el meu objectiu.
2.1. He pogut reflexionar sobre els meus punts forts i els meus punts febles, els quals aniré treballant al llarg del curs.
2.3. He intentat mostrar quins són els meus objectius.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada